Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Vásárlási feltételek (ÁSZF)

Vásárlási feltételek (ÁSZF)

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

A Cassini Térképészeti Betéti Társaság (továbbiakban: Eladó/Cassini Bt./Szolgáltató) a Varró Zsuzsa márkanév alatt futó kézműves táskákat és kiegészítőket forgalmazza. Jelen dokumentum tartalmazza Eladó mint szolgáltató által üzemeltetett www.varrozsuzsa.hu  webáruház (továbbiakban: webáruház) használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket (a továbbiakban: ÁSZF), valamint az ezeken keresztül történő értékesítés során a Cassini Bt. és a vásárlók közötti jogviszony részleteit.

A Weboldalon történő megrendelés során az Eladó és a vásárló (továbbiakban: Vásárló) között szerződés köttetik. A létrejött szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amely nem aláírt írásbeli szerződésként archiválásra kerül, utólag visszakereshető és megtekinthető.

Eladó fő tevékenységi köre jelen webáruház kapcsán: Csomagküldő, internetes kiskereskedelem Kereskedő a 45/2014(II.26) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. r.)20.§ tekintetében tájékoztatja a vásárlót, hogy jelen webáruházban termékeket értékesít (nem szolgáltatásokat).

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak: kézműves táskák, kiegészítők.

A megrendelt termék teljesítése a vásárlás alkalmával "teljes egészében" megtörténik, nincs több részletben történő részteljesítés, így az elállási jog alkalmazása esetében részösszeg-kifizetés formájában kártérítés nem alkalmazható, viszont az elállási időszakban Vásárlót megilleti a megsérült csomagra és termékre az értékcsökkenés lehetőségének alkalmazása.

 

 

Cégadatok:

Cégnév: Cassini Térképészeti Betéti Társaság

Székhely: 2094 Nagykovácsi, Kossuth Lajos utca 8/2

Cégjegyzékszám: 13-06-063191

Adószám: 20688592-1-13

Telefon: 06-30-241-2475

E-mail cím: zsuzsa@varrozsuzsa.hu

 

Korm.r. 4.§14. Üzlethelyiségen kívül kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés,
a) amelyet a szerződő felek egyidejű fizikai jelenléte mellett a vállalkozó üzlethelyiségétől eltérő helyen kötöttek meg;
b) amelyre vonatkozóan a Vásárló tett ajánlatot az Eladónak az a) pontban meghatározott körülmények között;
c) amelyet a vállalkozó üzlethelyiségében vagy távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz alkalmazásával közvetlenül azt követően kötöttek meg, hogy a vállalkozó – a felek egyidejű fizikai jelenléte mellett – személyesen és egyénileg kapcsolatba lépett a Vásárlóval a vállalkozó üzlethelyiségétől eltérő helyen; vagy
d) amelyet a vállalkozó által szervezett olyan út során kötöttek meg, amelynek célja a termékek vagy szolgáltatások Vásárló számára történő értékesítése vagy népszerűsítése;

Jelen webáruház a Korm.r. 4.§ 11. szerint "távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz"-nek és "távértékesítési rendszernek" minősül.

Weboldal  Műszaki  Üzemeltetése:

2001:CVIII.Ektv.4.§ h) pontja tekintetében tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy adataik tárolását a ShopRenter.hu Kft mint a www.varrozsuzsa.hu webáruház tárhelyének szolgáltatója tárolja.

Az adatok tehát Magyarországon belül kerülnek tárolásra.

 

A termékek

Az Eladóegyedi tervezésű, kézzel, kis szériában előállított táskákat és kiegészítőket forgalmaz. Eladó a webáruházban a mindenkori elérhető készletnek megfelelő termékeket tünteti fel. A forgalmazott termékekről Eladó igyekszik minél részletesebb leírást adni, a termékekről jó minőségű fotókkal visszaadni azok kinézetét, azonban kisebb színeltérések, méretbeli arányeltérések, kisebb mintaeltérések előfordulhatnak, melyek a kis szériás gyártás folyamán az anyagokra helyezett szabásminták optimális elhelyezéséből és a kézi gyártásból adódnak és ezekért felelősséget Eladó nem vállal.

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közül választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
  • új vásárlóként akar regisztrálni
  • esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. A regisztráció során tévesen, hiányosan vagy hibásan megadott adatokból eredő bárminemű kárért (pl. kétszeri postázás költsége), vagy az ebből adódó késedelmes szállításért a felelősség kizárólag Vásárlót terheli. A regisztrációval Vásárló vállalja, hogy a regisztrációhoz szükséges adatait szükség szerint frissíti, hogy azok időszerűek és a valóságnak megfelelőek legyenek. A megadott adatokat Eladó bizalmasan, az adatkezelési jogszabályokat betartva és célhoz kötötten kezeli, harmadik fél számára nem adja ki. A regisztráció feltétele az ÁFSZ elfogadása. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.

 

 

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:

GLS:

Méret

Leghosszabb
+ legrövidebb oldal

Szállítási díj

XS

csomag

1 300 Ft

S

csomag

1 830 Ft

                          utánvét:    +   985 Ft

 

MPL Postacsomag alapdíjak

2 kg-ig                    900

utánvét:                   +950

LEVÉL

 

Elsőbbségi

Nem elsőbbségi

Szabványméretű 30 g-ig

155

120

Egyéb 50 g-ig

210

160

Ajánlott

+290

 

Előre utalással a kisebb termékeket levélként is el tudom küldeni, de csak ajánlva. Pénztárcák, mobiltokok, neszesszerek.

  500.-

 

 

Személyes átvétel:

Egy előre egyeztetett időpontban. Tel.: +36/30-241-2475
Nagykovácsiban, a műhelyben történő személyes átvétel során, csak készpénzes fizetésre van lehetősége.

Ezt követően egy megfelelő fizetési módot kell választania:

  • banki átutalásra,
  • személyes fizetésre
  • utánvéttel történő fizetésre, mely esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni.

Ha Vásárló egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a web áruházban a termékek mellett találnak. Az árak alanyi adómentesek, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a web áruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a Vásárlót az új adatokról. A Vásárló ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelésről.

Fizetési feltételek
Szerződési nyilatkozata, megrendelése fizetési kötelezettséget von maga után

Áruházunkban lehetőség van:

  • banki átutalásra,
  • személyes fizetésre
  • utánvéttel történő fizetésre mely esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a fentebb leírtak alapján történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza.

Szállítási díjak:
Szállítási díjaink az ország területén egységesek. Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk.

GLS:

Méret

Leghosszabb
+ legrövidebb oldal

Szállítási díj

XS

csomag

1 300 Ft

S

csomag

1 830 Ft

                          utánvét:    +   985 Ft

 

MPL Postacsomag alapdíjak

2 kg-ig        900

utánvét:     +950

LEVÉL

 

Elsőbbségi

Nem elsőbbségi

Szabványméretű 30 g-ig

155

120

Egyéb 50 g-ig

210

160

Ajánlott

+290

 

Előre utalással a kisebb termékeket levélként is el tudom küldeni, de csak ajánlva. Pénztárcák, mobiltokok, neszesszerek.

  500.-

 

 

Személyes átvétel:

Egy előre egyeztetett időpontban. Tel.: +36/30-241-2475
Nagykovácsiban, a műhelyben történő személyes átvétel során, csak készpénzes fizetésre van lehetősége.

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Elállás:

Korm.r. 20.§ (2)b) szerint a Vásárló a megrendelés beküldése pillanatától kezdődően (tehát akár a termék átvétele előtt), legfeljebb 14 naptári napon belül, Korm.r. 4.§.9. szerint a varro.zsuzsa2094@gmail.hu címre küldött email nyilatkozattal állhat el.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Elállási jog

A határidőt megtartottnak kell tekinteni, ha a Vásárló a határidő lejárta előtt elküldi a nyilatkozatát az Eladónak.

A Vásárló elállási joga a Termék Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napján kezdődik. Az elállás olyan Adásvételi Szerződés esetén, amely:

a. Több Termék adásvételéről rendelkezik, ha az egyes Termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott Terméknek, több tételből vagy darabból álló Termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

b. szerint a Terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,

c. az átvételének napjától gyakorolható.

Az Eladó a Vásárlónak visszajáró összeget a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A Vásárló kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a Vásárlót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. Az Eladó mindaddig visszatarthatja a visszajáró összeget, amíg a Vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A Vásárló köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve az Eladónak vagy az Eladó által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni kivéve, ha az Eladó vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Vásárló a terméket a határidő lejárta előtt igazoltan elküldi.

A Vásárló felelős a Termék rendeltetésszerű használatot meghaladó értékromlásáért.

A Vásárló a Termék visszaküldésének költségét maga viseli.

A távollévők közötti szerződéstől való elállási jog az alábbi megállapodásokkal kapcsolatban nem illeti meg a Vásárlót: (1) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Eladó a teljesítést a Vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Vásárló tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti; (2) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a Eladó által nem befolyásolható, az elállásra meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ; (3) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak, ha a Eladó a Vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Vásárló e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

 

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A megrendelés módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.

A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már nincs lehetőség rendelésének visszavonására.

Visszavétel és csere

Fontos!

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen rögzítésre kerül. Az ebből fakadó kellemetlenség elkerülése végett kérjük, hogy a csomag tartalmát, a termékeket aszerint, hogy valóban a megrendelt termékek-e és hogy azok nem sérültek-e, még a szállító jelenlétében szíveskedjenek ellenőrizni! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem tudunk elfogadni!

45/2014(II.26)Korm.r. 25.§ szerint az elállási jog gyakorlásával visszaküldött olyan termék esetén, amelyet a vásárló "a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó" mértékben használt, és ezen használat során a Vásárló a termék minősége vagy működési paraméterei vagy külleme feltűnően látható, mérhető és bizonyítható mértékben sérült, úgy a Vásárló azért értékcsökkenéssel felel (tehát nem követelheti vissza a termék újszerű állapotban érvényes fogyasztói árát, csak a sérülés arányában kalkulált rész-összeget, ami teljes értékvesztés is lehet).

Ezen elv mentén, érdemben nem érvényesíthető elállási jog és cseregarancia az átvétel után (egyértelműen már a Vásárlónál) megsérült, jelentős külsérelmi nyomokkal rendelkező, és így visszavehetetlen és újszerűen eladhatatlan, vagy már nyilvánvalóan használhatatlan termékekre.

Szintúgy nem érvényesíthető elállási jog és cseregarancia az olyan termékekre, amelyet a vásárló a használatba vételt követően egyedi jellemzővel látott el - felirat, kép, címke, egyedi megjelölés, fizikai rögzítés nem oldható kötéssel vagy a termék megrongálásával, így pl. fúrás és csavarozás - amit egyszerű tisztítási eljárással eltávolítani nem lehet, továbbá ha olyan kémiai technológiát alkalmazott (ragasztás, vegytinta, festés), ami végleges elváltozást hagy és így részben vagy egészében nem eltávolítható, mert mindezek meghiúsítják a termék újszerű állapotban való, újbóli kereskedelmi forgalomba hozatalának lehetőségét.

Már kiszállított, de hibás teljesítésű (hibás összeállítású, vagy a szállítás során elromlott) tételek esetén, szavatossági/jótállási igények teljesítésével kapcsolatban Kereskedő a visszaszállítását belföldön vállalja (Korm.r.24.§).

Amennyiben a termékről felbontás után a szállító jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 14 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a szállító által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.

Abban az esetben, ha a visszaküldött terméke(ke)t a Vásárló láthatólag kibontotta csomagolásából, és nem sikerült tisztázni a reklamáció okát, Kereskedő nem vállalja a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatja a vásárlónak, a Vásárló költségére.

Garancia, szavatosság, jótállás

Minden termékünkre garanciát vállalunk! Ha a termék nem rendeltetésszerűen működik, cserét biztosíthatunk.

A termékek nem célszerű használatából eredő hibák javítására vagy cserére nem vagyunk kötelezhetőek!
A termékek nem cél szerinti használatából eredő balesetekért önállóan a termék használója polgári jogi és büntetőjogi vonatkozásban is felelős.

Egyes termékek esetén a nyilvánvalóan nem túlzó mértékű, gyártástechnológiából adódó (legfeljebb 1% - 3% közötti) méretbeli-tűréshatárbeli eltérések nem jelentik a termék hibás teljesítését. A termékfotók nem feltétlenül a kiszállításra kerülő termékről készülnek, de azzal azonos kivitelben. Eltérés a kézi gyártásból adódóan lehetséges és a felhasznált díszítő anyag szabás közben történő minta elhelyezéséből. A termék vagy teljesen vagy kb. 90%-ban azonos a fényképpel.

Az átvételkor közölt, és nyilvánvalóan lényegi, jogos panasz esetén Eladó a megrendelt terméket 30 napon belül visszavásárolja. Amit írásban a következő e-mail címre kérünk megküldeni: zsuzsa@varrozsuzsa.hu .

Írásban történő bejelentés

A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Cassini Bt 2094 Nagykovácsi Kossuth L. u. 8/2.) küldött levélben, vagy elektronikus levélben az zsuzsa@varrozsuzsa.hu címen.

Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:

- a vásárló nevét, címét,
- a vásárlás időpontját,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a hiba leírását,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

Díjak visszatérítésének módja:

Az áru ellenértékét a termék visszajuttatását követő legkésőbb 14. naptári napra visszautaljuk, a Vásárló által megadott bankszámlaszámra.

2013. évi V. tv. (Ptk.) 6:159.§ - 6:174.§ szerinti kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényre, jótállásra anyagi követelést csak a megérkezett tételek átvétele után, a) közös megegyezés útján, b) békéltető eljárással vagy c) polgári jogi eljárásban lehet érvényesíteni.

Jogorvoslati lehetőség

 

Fogyasztónak minősülő Vásárló a fogyasztóvédelmi hatósági jogkört gyakorló, területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhat, amennyiben tevékenysége során fogyasztóvédelmi tárgyú jogszabálysértést észlelt. Az eljárás részletes szabályait a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV törvény., a 2008. évi XLVII törvény., valamint a 2016. évi CL törvény. tartalmazza. A Fogyasztó a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalhoz fordulhat az alábbi linken megtalálható elérhetőségeken: http://jarasinfo.gov.hu

Panasza esetén lehetősége van továbbá az alábbi békéltető testülethez fordulni:

Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Telefonszáma: (1)-269-0703; Fax száma: (1)-269-0703
Név: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu  
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu  

    
Jótállási igény benyújtásának feltétele: ha a vásárlóhoz kiérkezett tételek (termékek) nem használhatóak, és e tekintetben egyértelműen megállapíthatóan a Szállítót vagy az Eladót (Cassini Bt-t vagy a futárt) terheli felelősség.

Kiemelt jogszabályok hatályos szövege elérhető:

2001:CVIII Ektv. http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=57566
2011:CXII Infotv. http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=139257
2013:V Ptk. http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=159096
45/2014(II.26) Korm.r. http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=167547
19/2014(IV.29) NGM.r. http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=168978

Kapcsolódó jogszabályok:

* A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény
* 151/2003.(IX.22.) Korm.r. az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
* A kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény
* A fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény
* A gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény
* A kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről szóló 210/2009.(IX.29.) Kormányrendelet
* A termékek eladási ára és egységára, továbbá a szolgáltatások díja feltüntetésének részletes szabályairól szóló 4/2009. (I.30.) NFGM-SZMM együttes rendelet

Ezen jogszabályok hatályos és teljes változatát Ön a www.njt.hu weboldalon, a Nemzeti Jogtárban megtekintheti.

Záradék

Kereskedő bármikor jogosult jelen vásárlási tájékoztató kondícióit egyoldalúan módosítani, a tisztesség, üzleti etikai és jogszerűség megtartása mellett. Az esetleges módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

Adatkezelési nyilatkozat

- a 2011.évi CXII.tv. (Info.tv.) szerint -

A vásárlói adatok rögzítése az adatok köre szerint, csak "tájékozódás céljára" hozzájáruláson alapul (tv.20.§(1)), konkrét megrendelés (vásárlás) leadása esetében viszont bizonyos információk elengedhetetlenül szükségesek a rendelés felvételéhez, a vásárlás teljesítéséhez, a számlakiállításhoz, ezért a vásárlásnál ezeket az adatokat mindig elkérjük, de a felhasználói regisztráció nem kötelező.

Infotv. 4.§ szerint tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy a kezelt adatok köre: a fogyasztói szerződés (45/2014(II.26) Korm.r. szerinti) létrejöttéhez, megrendelések teljesítése és a megrendelések díjának beszedését bizonylatoló, 2003. évi XCII. (Art.) szerinti nyugta vagy számla kiadásához szükséges adatok.

Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A. § rendelkezései értelmében:

(1) A szolgáltató az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából kezelheti az igénybe Vásárló azonosításához szükséges és elégséges azonosító adatokat.
(2) A szolgáltató az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtására irányuló szerződésből származó díjak számlázása céljából kezelheti az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos olyan személyes adatokat, amelyek a díj meghatározása és a számlázás céljából elengedhetetlenek, így különösen a szolgáltatás igénybevételének időpontjára, időtartamára és helyére vonatkozó adatokat.
(3) A szolgáltató - a (2) bekezdésben foglaltakon túlmenően - a szolgáltatás nyújtása céljából kezelheti azon személyes adatokat, amelyek a szolgáltatás nyújtásához technikailag elengedhetetlenül szükségesek. A szolgáltatónak az egyéb feltételek azonossága esetén úgy kell megválasztania és minden esetben oly módon kell üzemeltetnie az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtása során alkalmazott eszközöket, hogy személyes adatok kezelésére csak akkor kerüljön sor, ha ez a szolgáltatás nyújtásához és az e törvényben meghatározott egyéb célok teljesüléséhez feltétlenül szükséges, azonban ebben az esetben is csak a szükséges mértékben és ideig.
(4) A szolgáltató a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos adatokat bármely, a (3) bekezdésben meghatározottaktól eltérő célból - így különösen szolgáltatása hatékonyságának növelése, az igénybe Vásárlónak címzett elektronikus hirdetés vagy egyéb címzett tartalom eljuttatása, piackutatás céljából - csak az adatkezelési cél előzetes meghatározása mellett és az igénybe Vásárló hozzájárulása alapján kezelhet.
(5) Az igénybe Vásárlónak az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás igénybevételét megelőzően és a szolgáltatás igénybevétele során is folyamatosan biztosítani kell, hogy a (4) bekezdés szerinti adatkezelést megtilthassa.
(6) A (4) bekezdésben meghatározott adatok nem kapcsolhatók össze az igénybe Vásárló azonosító adataival és az igénybe Vásárló hozzájárulása nélkül nem adhatók át harmadik személy számára.
(7) Az (1)-(3) bekezdésben meghatározott célokból kezelt adatokat törölni kell a szerződés létrejöttének elmaradását, a szerződés megszűnését, valamint a számlázást követően. A (4) bekezdésben meghatározott célból kezelt adatokat törölni kell, ha az adatkezelési cél megszűnt, vagy az igénybe Vásárló így rendelkezik. A számvitelről szóló törvény vagy más törvény eltérő rendelkezése hiányában az adattörlést haladéktalanul el kell végezni.
(8) Az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtása nem tehető függővé az igénybe Vásárlónak valamely (1)-(3) bekezdésében nem említett célból történő adatkezeléshez való hozzájárulásától, amennyiben az adott szolgáltatás más szolgáltatótól nem vehető igénybe.
(9) A külön törvényben meghatározott tájékoztatáson kívül a szolgáltatónak biztosítania kell, hogy az igénybe Vásárló az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás igénybevétele előtt és az igénybevétel során bármikor megismerhesse, hogy a szolgáltató mely adatkezelési célokból mely adatfajtákat kezel, ideértve az igénybe Vásárlóval közvetlenül kapcsolatba nem hozható adatok kezelését is.

A "www.varrozsuzsa.hu" weboldal szolgáltatásait alábbi Eladó látja el, így mint (Info.tv.3.§. 9 és 18 szerint) adatkezelő és adatfeldolgozó:

Cégnév: Cassini Térképészeti Betéti Társaság

Székhely: 2094 Nagykovácsi, Kossuth Lajos utca 8/2

Cégjegyzékszám: 13-06-063191

Adószám: 20688592-1-13

Telefon: 06-30-241-2475

E-mail cím: zsuzsa@varrozsuzsa.hu

Az ügyfél az adatai megadásával felhatalmazza " Cassini Bt."-t adatainak az Info.tv.4.§(1) és 5.§(1)a) alapján, kizárólag jelen Adatkezelési Nyilatkozat szerinti célnak megfelelő kezelésére.

 

 

Cookie kezelése:

A cookie egy szöveges fájl az igénybevevő számítógépén, ami a böngésző által kezelt könyvtárstruktúrában van tárolva. A cookie fájl a weboldal használatával jön létre, és tartalma a vásárlás alkalmával adatokkal töltődik az igénybevevő szokásairól, az igénybevevő által használt böngészőről és számítógépről szóló adatokkal. A cookie használata le is tiltható, mert az nem a weboldal használatának elengedhetetlen technikai feltétele

Az alkalmazott jogszabályok hatályos szövege elérhető:

2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról:
http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=139257
2017. évi CL. törvény az adózás rendjéről:
http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=75807
2007. évi CXXVII. törvény az általános forgalmi adóról:
http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=111467
2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről:
http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=57566